loading...

srijeda, 21. veljače 2018.

  • srijeda, veljače 21, 2018


Žena: Hajde da zameniš pločice u kuhinji, vreme im je...
Muž: Šta sam ti ja, keramičar? - I ode...
Sutradan...
Žena: Haaajde da zamenimo kazanče, puklo je...
Muž: Šta sam ti ja, vodoinstalater?? Mani me...
Dan kasnije...




Žena: Hajde da okrečiš hodnik, molim te!
Muž: Ma šta sam ti ja, moler???
Sledećeg dana, sve sređeno, kazanče, hodnik, pločice...
Muž: Ko je sve ovo zavrsio?
Žena: Pa komšija.



Muž: Šta je tražio za uzvrat?
Žena: Ma ili da mu napravim kolače ili da se kresnemo.
Muž: Napravila si mu kolače, jel?
Žena: Šta sam ti ja, poslastičar?

ADMIN

Ukupno prikaza stranice

POPULAR POST

loading...
Pokreće Blogger.

Blog Archive

Za svaku bolest postoji lijek, osim smrti.

Post Top Ad

Pretraži ovaj blog

Translate

Popular Posts

Blog Archive