loading...

srijeda, 21. veljače 2018.

  • srijeda, veljače 21, 2018


IMALA SAM LEUKEMIJU, GODINAMA ŽIVJELA, TAČNIJE PREŽIVLJAVALA U STRAHU, GLEDALA RODITELJE KOJI PATE I MOLILA BOGA DA SE IZLIJEČIM.





Prije 3 dana desilo se i to, dobila sam nalaz liječnika koji je potvrdio da sam konačno pobijedila tu opaku bolest. Tata, mama, brat i baka, bili smo neopisivo sretni, pjevali vrištali od sreće, a onda sam u toj svoj gužvi primjetila da je tata nestao, nije bio sa nama. Zabrinula sam se.
Potražila sam ga i našla u dvorištu, stoji, puši cigaretu i plače kao dijete. Suze su bukvalno lile niz njegovo lice, suze koje sam prvi puta u svojih 20 godina vidjela na tatinom licu. Naprosto ga

obožavam i u životu ću dati sve od sebe da bude sretan dok je živ. Živim za njega i njegovu sreću, naravno i maminu, ali posebno njegovu.

ADMIN

Ukupno prikaza stranice

POPULAR POST

loading...
Pokreće Blogger.

Blog Archive

Za svaku bolest postoji lijek, osim smrti.

Post Top Ad

Pretraži ovaj blog

Translate

Popular Posts

Blog Archive