loading...

nedjelja, 8. travnja 2018.

  • nedjelja, travnja 08, 2018



Marija Šerifović je večeras na svojim društvenim mrežama podijelila tužne vijesti. Nakon određenog vremena – nekoliko hemoterapija i nedavne operacije, pjevačicin pas Robi je uginuo. Ona je bila veoma vezana za svog ljubimca, dijelila je krevet s njim, a prošle sedmice je zbog njegove bolesti otkazala gostovanje u jednoj emisiji. Poruka koju je ostavila na Instagramu tjera na suze.



– “Bio si moj pas. Bio si moj Robi. Bio si moj sin. Bio si moje prase. Moj Lule. I danas si se sa mnom pozdravio i otišao na neko lijepo mjesto. Ja tebe neću zaboraviti nikada, a za utjehu mi je da si živio najljepši mogući život i da nije postojalo ništa što za tebe nisam učinila! Srce je puklo i tvoje mjesto neće moći niko da zamijeni! Uvijek ćeš biti moj broj 1.! Sine moj, ja te neću nikada zaboraviti!!!!!!! Rest in peace“, objavila je pjevačica, a mnogi fanovi su joj uputili riječi podrške.


Inače, Marija je za svog psa, engleskog buldoga bila jako vezana. Čak je zbog njega imala i problema sa majkom Vericom, koja joj je zamjerila što ga drži u stanu i s njim dijeli krevet. Prema pisanju srbijanske štampe, Verica ju je veoma slabo posjećivala upravo zbog psa.
loading...

ADMIN

Ukupno prikaza stranice

POPULAR POST

loading...
Pokreće Blogger.

Blog Archive

Za svaku bolest postoji lijek, osim smrti.

Post Top Ad

Pretraži ovaj blog

Translate

Popular Posts

Blog Archive