loading...

petak, 23. veljače 2018.




Rođena sam u siromašnoj radničkoj porodici, roditelji su na sve načine pokušavali da mene i brata školuju i izvedu na pravi put, celog života su se mučili i radili da bi ja i moj brat bili ljudi, poslali su nas na fakultet i nisu imali šta da jedu a ni mi, po deset dana smo živjeli na ajvaru i hljebu.


Prebrodili smo sve to, završili fakultete, i zaposlili se. Sljedeće godine slave 30 godina braka, i nikada nigdje nisu otputovali zajedno, planiramo da ih iznenadimo porodičnim putovanjem i presrećni smo jer možemo na neki načim da im se zahvalimo što su svoj život posvetili nama!

Nikada, ali nikada ne pričamo o teškim trenucima, ako se nekada iole nametne ta tema, naši roditelji progutaju ogromnu knedlu, nasmiju se i kažu vi ste naš život. Mama i tata, volim vas!

ADMIN

Ukupno prikaza stranice

POPULAR POST

loading...
Pokreće Blogger.

Blog Archive

Za svaku bolest postoji lijek, osim smrti.

Post Top Ad

Pretraži ovaj blog

Translate

Popular Posts

Blog Archive