loading...

nedjelja, 24. prosinca 2017.

  • nedjelja, prosinca 24, 2017


Svaki trud i napor uložen u neki posao, pa makar on bio i kućni posao čišćenja, spremanja i kuvanja, je vrijedan svake pohvale. Međutim, nekada to nije dovoljno i može dovesti da neko od ukućana bude nezadovoljan i da stvori sulude ideje.

Ovom čovjeku je dosadilo da svakog dana ide na posao dok njegova supruga stalno ostaje kod kuće. Želio je da ona vidi kroz šta on prolazi i molio se za to svakog dana.

“Dragi Bože, ja svakog dana radim 8 sati dok moja supruga ostaje stalno kod kuće. Želim da ona shvati kroz šta ja prolazim i molim te dozvoli nam da zamijenimo tijela samo na jedan dan!“.

Bog je u svoj svojoj mudrosti odobrio čovjekovu želju i sljedećeg jutra se probudio kao žena.

Ustao je, spremio je doručak, probudio djecu, obukao za školu, nahranio ih, spakovao im ručak, odvezao u školu, vratio kući, pokupio odjeću sa hemijskog čišćenja, uplatio depozit u banci, kupio namirnice, otišao kući, složio namirnice i platio račune.

Očistio je kutiju za mačke i okupao pse. Tada je već bilo 1 popodne, požurio je da spremi krevete, oprao veš, očistio prašinu, očistio pod u kuhinji, požurio je u školu po djecu i posvađao se sa njima na putu do kuće.


Dao je kolačiće i mlijeko djeci i natjerao ih je da rade domaći zadatak. Zatim je peglao i gledao TV istovremeno.

U 4 i 30 počeo je da ljušti krompir i da pere povrće za salatu, pohovao je krmenadle i kuvao je pasulj za večeru. Nakon večere očistio je kuhinju, oprao je sudove, složio je odjeću, okupao je djecu i uspavao ih.

U 9 uveče je bio potpuno iscrpljen, iako nije završio sve kućne poslove. Njegova supruga, iliti suprug ga je čekao u krevetu gdje je bespogovorno očekivao da imaju odnose.

Sljedećeg jutra se probudio, kleknuo pored kreveta i rekao: “Gospode, ne znam na šta sam mislio! Toliko sam pogriješio kada sam zavidio svojoj ženi, molim te, vrati me!

Gospod u svojoj beskrajnoj mudrosti odgovori: “Sine moj, osjećam da si naučio svoju lekciju, i biću srećan da vratim sve kako je bilo. Samo moramo da sačekamo 9 mjeseci. Sinoć si ostao u drugom stanju.”

ADMIN

Ukupno prikaza stranice

POPULAR POST

loading...
Pokreće Blogger.

Blog Archive

Za svaku bolest postoji lijek, osim smrti.

Post Top Ad

Pretraži ovaj blog

Translate

Popular Posts

Blog Archive